Podczas świąt, na stołach w większości domów nie może zabraknąć kultowej sałatki jarzynowej. W moim domu było podobnie z tym, że ja nigdy...

Świąteczna sałatka z tofu


Podczas świąt, na stołach w większości domów nie może zabraknąć kultowej sałatki jarzynowej. W moim domu było podobnie z tym, że ja nigdy nie zaliczyłam się do miłośników tego specjału. Tak naprawdę nie przepadałam za sałatkami z majonezem do momentu, gdy nie spróbowałam sałatki krabowej przygotowanej przez mamę mojej przyjaciółki. Od razu została moim ulubieńcem i od tamtej chwili robiłam ja na każdą specjalną okazję. Po przejściu na weganizm nie zrezygnowałam z przygotowania mojej ulubionej sałatki, dlatego dziś chciałabym podzielić się z Wami przepisem na jej zweganizowaną wersję. 

 Świąteczna sałatka z tofu 


Składniki:

200 g tofu 
1/2 puszki kukurydzy (ok 110 g)
5 średnich ogórków konserwowych (ok 100 g)
1/2 średniej cebuli czerwonej 
3 łyżki majonezu (u mnie sojonez)
sól, pieprz

Przygotowanie:

Tofu, cebulę oraz ogórki konserwowe pokrój w drobną kostkę. 

Przełóż do miski, dodaj kukurydzę oraz majonez. 

Całość dokładnie wymieszaj. Dodaj sól i pieprz do smaku. Ponownie wymieszaj. 




Smacznego :)

2 komentarze: